Keçiören Belediyesi’nde bir yıl boyunca staj yapan meslek lisesi öğrencileri için sertifika programı düzenlendi. Belediye bünyesindeki farklı birimlerde görev alarak mesleki deneyim kazanan öğrenciler, düzenlenen törenle staj dönemlerini tamamladı.
Keçiören Belediye Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen programa Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, belediye yöneticileri ve öğrenciler katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başlayan programda staj sürecini başarıyla tamamlayan öğrencilere sertifikaları takdim edildi.
Başkan Özarslan’dan gençlere mesaj
Programda konuşan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, gençlerin Türkiye’nin geleceğinde önemli görevler üstleneceğini belirterek eğitim hayatlarında başarılar diledi.
Özarslan, öğrencilerin staj süresince gösterdikleri gayret ve çalışkanlığın belediye yöneticileri tarafından takdirle karşılandığını ifade ederek, “Sizler ilim ve bilim yolunda ülkenize ışık tutacak gençlersiniz. Geleceğin meslektaşları, yöneticileri ve bu ülkeye hizmet edecek bireyleri olacaksınız. İçinizden milletvekilleri, bürokratlar, teknokratlar ve ülkemizi yönetecek önemli isimler çıkacaktır” dedi.
Türk gençliğinin ülkenin en büyük gücü olduğunu vurgulayan Özarslan, gençlerin milli ve manevi değerlerle yetişmesinin önemine dikkat çekti.
Bir yıl boyunca belediyenin farklı birimlerinde görev aldılar
Keçiören Belediyesi’nin çeşitli müdürlük ve birimlerinde staj yapan öğrenciler, eğitim gördükleri alanlara ilişkin uygulamalı deneyim kazanma fırsatı buldu. Program kapsamında öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sunulurken, kamu kurumlarının işleyişine ilişkin tecrübe edinmeleri de sağlandı.
Staj dönemi pasta kesilerek kutlandı
Törenin ardından öğrencilerle tek tek ilgilenen Başkan Özarslan, gençlerle eğitim ve kariyer planları üzerine sohbet etti. Program sonunda pasta kesilerek öğrencilerin stajlarını başarıyla tamamlamaları kutlandı.
Günün anısına çekilen toplu fotoğrafla program sona erdi.












