Beykoz Belediyesi, araç filosunu 35 adet elektrikli Togg ile güçlendirdi. Çavuşbaşı Belediye Garajı’nda düzenlenen programla hizmete alınan araçların kiralık olmadığı, belediyenin öz malı olarak satın alındığı açıklandı.
“Belediyemizin öz malı”
Araç teslim programında konuşan Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, 35 adet elektrikli Togg’un belediye filosuna kazandırıldığını belirterek, araçların kiralık değil, doğrudan Beykoz Belediyesi’nin mülkiyetinde olduğunu söyledi.
Parti değişikliğinin ardından
Özlem Vural Gürzel, Belediye Başkanı Alaattin Köseler’in tutuklanarak görevden uzaklaştırılmasının ardından CHP kontenjanından Beykoz Belediye Başkan Vekili seçilmişti.
Daha sonra CHP’den istifa eden Gürzel, 13 Eylül 2025’te AK Parti’ye katılmış ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın taktığı rozetle yeni partisinde görevine devam etmişti.
Sosyal medyada gündem oldu
Beykoz Belediyesi’nin 35 adet Togg alımı kısa sürede sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Kamu kaynaklarıyla gerçekleştirilen araç alımı, kullanıcılar arasında farklı değerlendirmelere neden oldu.












